Chytrá domácnost umí rozsvítit, zatáhnout žaluzie a poskytuje další služby. I její pojištění ale může být chytré a pomoci klientům v nesnázích nejen penězi, tedy pojistným plněním, ale řadou praktických asistencí. Na dotazy odpovídá ředitel Úseku pojištění majetku a odpovědnosti Kooperativy Radek Starosta.
Proč vlastně nabízíte k pojištění asistenční služby?
My v Kooperativě jsme přesvědčeni, že moderní pojišťovna by měla klientům nabídnou něco více, než „jen“ zaplacení škody. Skutečné a praktické řešení situace jako je vodovodní škoda, škůdci, ale třeba i zabouchnuté klíče. Loni jsme zajistili tisíce asistenčních zásahů pro naše zákazníky, které jim vedle finanční kompenzace škod pomohly vyřešit i akutní potíže. V zásadě neustále rozšiřování asistenčních znamená, že jsme (a budeme) schopni realizovat řadu služeb a činností pro klienty, které jim ušetří čas a starosti. Dodatečné služby podle našich zkušeností zvyšují spokojenost klientů, což je pro nás velmi důležitý faktor.
V aktuální nové verzi pojištění domácností jste asistenční služby výrazně vylepšili. Jaké novinky budou moci klienti využívat?
Předně uveďme, že asistenční služby naši klienti ke svému pojištění získávají bezplatně. Úplnou novinkou je asistence pro případ stěhování, dále jde například o asistence v případě potřeby pozáruční opravy domácích spotřebičů či novou kyberasistenci. Zajímavá může být i možnost desinsekce či asistence pro případ stěhování. Zároveň jsme zvýšili limity plnění pro využití řemeslných prací, kterými se odstraňují různé nouzové situace, nově činí až 10 tisíc Kč pro jeden a každý zásah, přičemž počet zásahů v roce nově již není omezen. To samé platí třeba i pro cykloasistenci, kterou nadále poskytujeme rovněž zdarma.
Asistence jsou určitě sympatická pomoc v nouzi, ale na pojišťovnu se chci především spolehnout, když se stane škoda…
Naprosto souhlasím a Kooperativa velmi dbá na to, aby škody byly zlikvidovány především rychle a precizně. To je alfa a omega naší filozofie, že se na nás klienti mohou stoprocentně spolehnout skutečně za všech okolností. Máme dostatek likvidátorů a klienti mají peníze v řádu dnů. Loni jsme z pojištění majetku vyřešili 137 000 pojistných událostí a vyplatili klientům 4,07 miliardy Kč. Navíc věříme našim klientům a menší škody řešíme pouze na základě telefonního hovoru. Dlouhodobě 70 % našich klientů hodnotí svou spokojenost s likvidací pojistné události známkou „za jedna“.
Publikováno: 5. 5. 2023, Autor: autor: Komerční prezentace