reklama

S Pohodou za volant i v roce 2008

Česká pojišťovna, u které má sjednáno povinné ručení zhruba dva a půl milionu motoristů, tvoří i pro příští rok sazby nikoliv podle toho, kde řidič bydlí, kolik je mu let, jak dlouho má řidičský průkaz a dalších kriterií, ale podle zcela prokazatelných aspektů. Zda jezdí opatrně, anebo svému okolí často škodí.

S Pohodou za volant i v roce 2008

Díky tomu více než polovina klientů, kteří jsou v portfoliu České pojišťovny, bude i v příštím roce čerpat nejvyšší možný bonus a zaplatí za povinné ručení České pojišťovny Pohoda maximálně stejně jako loni, ale většina z nich ještě méně než v uplynulých letech. A tyto motoristy hodlá Česká pojišťovna i do budoucna zvýhodňovat.

Dvojitý Extra bonus

„Zásadní krok uděláme již dnes – všem našim klientům, kteří během uplynulých tří let nezavinili dopravní nehodu, nebo od roku 2000 byli jejím viníkem pouze jednou, připíšeme na rok 2008 dvojitý roční bonus. Takže v příštím roce mohou mít ti nejopatrnější řidiči povinné ručení levnější již o 45 %,“ představuje první z motoristických benefitů pro příští rok náměstek generálního ředitele České pojišťovny pro marketing Pavel Řehák.

Poprvé ochrana i pro řidiče

Česká pojišťovna navíc od 1. října 2007 přidala ke svému povinnému ručení zdarma také úrazové pojištění pro řidiče. Poprvé jsou tak ochráněni pojištěním nejen všichni ostatní účastníci dopravní nehody, ale také řidiči samotní. Všichni noví klienti dostanou osvědčení o úrazovém pojištění automaticky ke své smlouvě, ti stávající si je budou moci vytisknout z internetu nebo vyzvednout na přepážce České pojišťovny. Základními limity u pojištění úrazu je 100 tisíc Kč za smrt následkem úrazu a za trvalé následky úrazu dvojnásobek. O tom, jak škody z tohoto pojištění hlásit, budou klienty instruovat operátorky Klientského servisu České pojišťovny.

Podpora prevence

Dárky či jiné benefity se stávají nedílnou součástí povinného ručení. Ty, které přinesou užitek, ať už jednotlivému motoristovi nebo celkové bezpečnosti silničního provozu, bezesporu k tomuto typu pojištění patří. Česká pojišťovna v posledních dvou letech věnovala svým klientům bezpečnostní vestu s důležitými telefonními čísly pro případ nehody, letos si pak zhruba půl milionu motoristů doplnilo nezbytnou výbavu svého vozu o autolékárnu s logem ČP. Kromě toho oceňuje Gentlemany silnic a je partnerem hned několika projektů podporujících snížení dopravní nehodovosti, jako jsou Jezdíme s úsměvem, Bezpečné město či ČP Index bezpečnosti. Prevencí se bude zabývat i nadále, a to nejen proto, že se stala členem Evropské charty bezpečnosti.

Pohodlně, rychle jednouše

Přesně tak vyřídí všechny své úkony spojené s pojištěním i případnou pojistnou událostí klienti České pojišťovny. Povinné ručení se totiž netýká jen úhrad poškozeným, ale i služeb motoristům. Kromě toho, že Česká pojišťovna zdokonalila asistenční služby, takže je poskytuje všem účastníkům dopravní nehody, zjednodušila spolupráci se smluvními opravnami a díky novým kanálům zefektivnila komunikaci s klienty. Kombinace těchto kroků podstatně zrychlila likvidaci škod.

Začínáme od „a“– audit, aukce...

V poslední době rozšířila spektrum svých služeb o další novinky. První z nich je audit opravy. Mohou o něj jedním telefonátem požádat všichni klienti, kteří mají pochybnosti o tom, zda po dopravní nehodě byl jejich automobil řádně opraven. Další jsou elektronické prodejní aukce vozidel, které klientům přinášejí hned dvě výhody najednou. Kromě toho, že dostane vyplacenou plnou obecnou cenu vozu, mu navíc odpadnou starosti, co s nepojízdným „vrakem“. Tento způsob prodeje je nejen rychlý, ale také jednoznačně transparentní.

Desetikoruna denně

Povinné ručení průměrného automobilu přijde zhruba na deset korun denně. Řidiče přitom spolehlivě ochrání od povinnosti zaplatit statisícové, někdy i několikamiliónové částky. Z povinného ručení se totiž neplatí jen škody na automobilech, ale poškozenému motoristovi, spolucestujícím či dalším účastníkům dopravní nehody také škody na zdraví. A právě ty jsou většinou finančně velmi nákladné: jde nejen o ušlý výdělek, ztížení společenského uplatnění, příspěvek na léky, rehabilitaci, výpomoc v domácnosti, náklady na cestovné a další položky, které dosahují mnohonásobně vyšších částek než jsou za pomuchlané plechy. Navíc většina těchto plateb není jednorázová, ale pojišťovna je poškozeným musí platit dlouhou řadu let, v mnoha případech doživotně. To je důvod, proč mohou dosáhnout vysokých částek a také jich dosahují.

Připraveno ve spolupráci s Českou pojišťovnou.

Publikováno: 20. 11. 2007, Autor: Česká pojišťovna , Profil autora: Redakce