Na více než 1000 místech, u 32 partnerů startuje 7. října 2013 nový multipartnerský bonusový program pod značkou iBOD.
Principem programu iBOD, jehož obdobou jsou programy Nectar ve Velké Británii (používá ho 20 milionů Britů) či PayBack v Německu (více než 26 milionů členů), je odměnit zákazníky za jejich nákupy v široké síti partnerských obchodů. Zákazníci si budou moci nasbírané ibody směnit za produkty či služby partnerů, které si vyberou z katalogu na www.ibod.cz. Pro čerpání odměn je nutná registrace do programu na www.ibod.cz.
Za každý nákup či využití služeb na více než 1000 místech zákazník pomocí iBOD karty sbírá ibody, které se mu načítají na jeho konto. Novinkou, která není u podobných programů obvyklá, je možnost automatického sbírání ibodů za využívání finančních služeb banky a také za platby platební kartou. Za každý nákup v síti partnerů iBODU placený kartou České spořitelny se získávají ibody dvakrát.
Aby byl projekt skutečně multipartnerským, bude ho provozovat společnost Věrnostní program iBOD, a.s., jejíž prvním akcionářem je Česká spořitelna a následně se akcionářská struktura může rozšiřovat o další hlavní partnery programu.
Značka iBOD a celý program budou uvedeny velkou mediální kampaní na největších českých internetových a zpravodajských portálech, masivní podporou v televizních a outdoorových plochách. V první fázi budou napřímo osloveny 3 mil. českých domácností letákem s dočasnou papírovou kartou. Kampaně začnou běžet od 7.10. 2013.
Publikováno: 7. 10. 2013, Autor: iBOD (tisková zpráva), Profil autora: Redakce