reklama

Výrobce nábytku JITONA posiluje síť vlastních prodejen

Přes neuspokojivou situaci v oboru a spíše opatrné výdaje spotřebitelů se společnosti JITONA daří posilovat svou pozici na domácím trhu i v zahraničí. Významný český výrobce nábytku se snaží chovat proaktivně a neustále přinášet nové nápady, produkty i služby pro zákazníky. Proto také v únoru otevřel zcela nový showroom v sídle společnosti v Soběslavi. V České republice má JITONA již celkem osm vlastních či franšízových prodejen, v nichž prezentuje moderní trendy v bydlení. Kromě toho nábytek českého výrobce prodává na domácím trhu více než sto obchodníků.

Výrobce nábytku JITONA posiluje síť vlastních prodejen

Velký zájem o moderní bydlení a také třeba o nábytek na míru dokazuje, že se vyplatí jít zákazníkovi vstříc. Zákazníci v showroomech mají možnost udělat si ucelenou představu o tom, jak by mohl vypadat jejich nový či renovovaný byt. V Soběslavi najdou zájemci na ploše přes 450 m2 ložnice, obývací i dětské pokoje, jídelní stoly i nejrůznější bytové doplňky. Nadstandardní služby a přidaná hodnota sehrávají velkou roli v situaci, kdy zákazníci s nákupy spíše váhají. Podle nejnovějšího výzkumu společnosti Incoma GfK utratili v minulém roce zákazníci za nábytek v průměru okolo 16 000 Kč a za bytové doplňky přibližně 5 500 Kč, zatímco před dvěma lety to bylo přibližně 17 000 Kč za nábytek a 6 600 Kč za bytové doplňky ročně.

Výrobce nábytku JITONA posiluje síť vlastních prodejen
Výrobce nábytku JITONA posiluje síť vlastních prodejen
Výrobce nábytku JITONA posiluje síť vlastních prodejen
Výrobce nábytku JITONA posiluje síť vlastních prodejen

JITONA, a.s. se v České republice prezentuje pod značkou JITONA Design Collection, představující moderní dýhovaný nábytek, který navrhují přední tuzemští designéři. Originální nábytek z masivního dřeva pak zastupuje značka JITONA Classic Collection. Výraznou specializací firmy je vybavení ložnic a obývacích pokojů. JITONA zhruba 90 procent produkce exportuje, zejména do Německa, Velké Británie, Švédska či Dánska. Velkým odběratelem produktů JITONA je i obchodní síť IKEA.

Výrobce nábytku JITONA posiluje síť vlastních prodejen
Výrobce nábytku JITONA posiluje síť vlastních prodejen
Výrobce nábytku JITONA posiluje síť vlastních prodejen
Výrobce nábytku JITONA posiluje síť vlastních prodejen

Dlouhodobou strategií společnosti JITONA je aktivní orientace na zákazníka a rovněž na náročné zahraniční trhy. Proto JITONA letos v lednu velmi úspěšně prezentovala své nábytkové kolekce na jedné z nejvýznamnějších výstav v oblasti nábytku a bytové kultury - IMM v Kolíně nad Rýnem.

Výrobce nábytku JITONA posiluje síť vlastních prodejen
Výrobce nábytku JITONA posiluje síť vlastních prodejen

Na rozdíl od klasických prodejen nábytku nabízí JITONA možnost úpravy nábytku na míru, např. individuální rozměr postelí, široký výběr dýhy či moření masivního dřeva, potahů na sedačky, různé velikosti kuchyňských stolů apod. V rámci dnů otevřených dveří mohou zákazníci rovněž konzultovat své požadavky s bytovými architekty, specialisty na čalounění, zdravé spaní a podobně. Právě těchto doplňkových služeb, ale i slevových akcí budou moci zákazníci využít během března v showroomu v Soběslavi.

Publikováno: 23. 2. 2014, Autor: Jitona (tisková zpráva), Profil autora: Redakce

Mohlo by vás dále zajímat

2. díl, série 3 - Kristýna Boušová - Zlatnice

Zdroj: Prima DOMA MEDIA s.r.o.

Kristýna Boušová se živí jako umělecká zlatnice. Šperky ráda recykluje a nejvíc ji baví vdechovat nenošeným kouskům nový život. Svoje dovednosti a zkušenosti předává zákazníkům také na workshopech.