Weber, výrobce a dodavatel špičkových stavebních materiálů, pro letošní stavební sezónu připravuje změnu vzhledu obalů. Nový obal sází na jednoduchý a srozumitelný design, který je v souladu s novou koncepcí Weber – * we care - * staráme se.
Weber chce novými obaly více zaujmout zákazníky. Moderní podoba má pomoci orientovat se v široké nabídce společnosti. Stručnost, přehlednost a forma sdělení vlastností výrobků jsou dalšími přednostmi nového designu obalu. Jedná se o největší změnu vzhledu obalů v celé historii firmy.Cílem nového designu bylo jednoduše komunikovat výhody výrobků, posílit vnímání značky Weber a přiblížit se i koncovým uživatelům jako značku kvalitních stavebních materiálů.
![Nový design obalů Weber](https://img.primadoma.cz/r/5c/1a/column/5c1a61924eed38aad3760e66b159d715_103332-novy-obal-webertmel-700-2018.jpg)
![Nový design obalů Weber](https://img.primadoma.cz/r/57/9d/column/579d333c7dd9ed8444837cf99224ed06_103330-novy-obal-weberfor-flex-2018.jpg)
Dalším záměrem je zachování jasné rozpoznatelnosti a visibility výrobků na stavbě či v prodejně stavebnin. Postupný proces změny designu probíhá v závislosti na zásobách původních obalů. Nový vzhled u všech výrobků se plánuje v horizontu 3 let.
Weber – design obalu se mění, špičková kvalita výrobků zůstává.
Publikováno: 15. 1. 2018, Autor: Weber (tisková zpráva), Profil autora: Redakce