Pokud jste si v posledních chladných únorových dnech přinesli domů z města modrý kulíšek s vyšitou internetovou adresou, někam si ji zapište. Kulichy rozdávala firma Bosch Termotechnika s.r.o, divize Buderus, a šlo o netradiční bleskovou informační kampaň, zaměřenou na obnovitelné zdroje pro vytápění a ohřev vody. Akce s kulíšky organizoval Buderus po celé Evropě.


Na adrese www.heat-up-now.com připravil Buderus speciální portál, kde nabízí informace o moderních způsobech vytápění a přípravě teplé vody, ale nechybí ani hry o zajímavé ceny, foto soutěž, zasílání e-pohlednic.


Cílem kampaně a informačního portálu je upozornit veřejnost na nová neobvyklá řešení, která uplatňují technologie zaměřené na obnovitelné zdroje. Uspornost, ekonomičnost a ekologické důsledky používání tepelných čerpadel nebo kombinace solárních panelů a kondenzačního plynového kotle, které v dnešní době zajímavou variantou při obnově nebo vybavování nových domácností tepelnou technikou.
Publikováno: 4. 3. 2009, Autor: HS (Tisková zpráva)
, Profil autora: Redakce