reklama

Roca – inovace, design a důraz na životnost

Na 50. mezinárodního veletrhu ISH, který patřil k letošním nejdůležitějším událostem v oblasti vybavení koupelen, představila Roca, světový lídr v produkci vybavení koupelen, své nejnovější průlomové projekty. Firma se na veletrhu prezentovala expozicí znázorňující globální vizi budoucích koupelen této značky, zaměřenou na design a dlouhou životnost.

Roca – inovace, design a důraz na životnost

Vybavení koupelen Roca

Návrh avantgardní koupelny vyjadřoval základní principy filozofie této značky: životní pohodu v každodenním shonu, inovace, které nabízejí zcela nové možnosti využití koupelny a díky kreativitě návrhářů při vytváření produktů s neomezenou životností, také přínos pro ochranu životního prostředí.

Roca se na ISH prezentovala jako globální značka schopná uzpůsobovat své výrobky potřebám všech zákazníků. Expozice byla rozdělena do tří oblastí: Feel Good (přeneseně: Dobrý pocit) odráží důraz, který Roca klade na pohodu přinášenou novými produkty navrženými pro rok 2009. Patří sem kolekce Meridian, kterou charakterizuje slogan Universal Solutions For All Needs (Univerzální řešení pro všechny potřeby). Exkluzivní modulární koupelny BCN jsou výsledkem spolupráce se slavným architektem Carlosem Ferraterem. Dalším avantgardní koupelnou je novátorská kolekce Khroma.

Druhá část expozice, Roca Loves the Planet (Roca miluje planetu), odrážela snahy o produkci výrobků s nekonečnou životností i důraz na šetření vodou, což je typické pro všechny kolekce této značky. Sem patří dílo Waterdrop od Héctora Serrana, které výtečným způsobem skládá poctu vodě, aniž by promrhalo byť jedinou kapku tohoto živlu.

Třetí oblast označovaná jako What’s Next? (Co bude příště?) prezentovala vedoucí postavení firmy Roca coby globální značky působící ve 135 zemích světa, včetně televizní reklamy shrnující vývoj této značky a její neustálý rozvoj.

Více informací najdete na www.roca.cz.

Publikováno: 22. 3. 2009, Autor: Roca (Tisková zpráva), Profil autora: Redakce