Nosorožec je hlavním znakem společnosti KERAMIKA SOUKUP, která expandovala do Prahy a nyní oficiálně představuje svůj nový showroom Praha Stodůlky. Cílem firmy KERAMIKA SOUKUP je poskytovat fullservis v oblasti koupelen, ale i stát se odborníkem na pracovní postupy při realizaci v novém školícím centru Ceresit.
Obchodní síť KERAMIKA SOUKUP nyní oficiálně představuje zbrusu nový prodejní areál umístěný v Praze 5 - Stodůlkách. Tento počin zapadá do mozaiky obchodních záměrů firmy KERAMIKA SOUKUP. Společnost se tak výrazně přiblížila svému koncovému zákazníkovi. Ve vzorkovně o rozloze 900 m2 je přehledně uspořádán široký sortiment nabízeného zboží. Součástí nového areálu je i hala se skladovací plochou více než 1500 m2, která umožňuje většinu sortimentu expedovat ve velmi krátkých dodacích lhůtách.


Hlavním záměrem je dát zákazníkovi dostatek času a kvalifikovaných informací pro splnění jeho představ a požadavků. To vše navíc dostává v příjemném a klidném prostředí. Kvalitní zázemí umožňuje nabídnout kompletní servis včetně poradenství a možnosti vytvoření grafických vizualizací prostřednictvím počítačových modelů. Tým, který tyto služby nabízí, tvoří dlouholetí zaměstnanci firmy, čímž je zároveň zajištěna vysoká kvalita služeb. V nové vzorkovně jsou předváděny exkluzivní materiály představující nejnovější designové a architektonické trendy v koupelnách. Předváděné realizace si kladou za cíl uspokojit i ty nejvyšší nároky při tvorbě interiérů i exteriérů náročných spotřebitelů.


KERAMIKA SOUKUP nechce „jen“ nabízet koupelny, ale chce poskytovat relevantní informace pro pracovní postupy. Zde využila nabídky od společnosti Henkel a společně se značkou Ceresit vytvořila školící centrum. Školicí středisko Ceresit bylo otevřeno s ambicí stát se kompetenčním centrem pro odbornou i laickou veřejnost nejen pro region Prahy a středních Čech. Zákazníci tady získají kompletní informace o produktové nabídce stavební chemie Ceresit, systémových řešeních, nových výrobcích a technologiích. V kompetenčním centru se pořádají semináře, v jejichž teoretické i praktické části mohou účastníci získat znalosti i praktické dovednosti s prací s jednotlivými výrobky Ceresit.


Úloha koupelen se změnila z místa pouhé očisty do místa, kde člověk nachází odpočinek, relaxaci a komfort. Životnost koupelny můžeme prodloužit použitím kvalitních podkladových materiálů. Ceresit nabízí především systémovost, tedy ucelený program. Na základě dlouholetých zkušeností doporučuje začlenění jednotlivých produktů, které se vhodně doplňují do systémů.


Důležitá je i snadnost údržby a bezpečnost pohybu. Tomu odpovídá i moderní vybavení koupelen. Koupelnám je čím dál více věnovaná pozornost jak samotných uživatelů, tak zároveň designérů. Trendy v koupelnách se mění. Posledním je minimalismus, dále jpřekvapí originální prvky od renomovaných designerů, například kreativní náměty při ztvárnění dlaždic.


Společnost KERAMIKA SOUKUP zaujímá v současnosti přední pozici, stala se lídrem trhu svým objemem prodaného zboží v oboru obkladů, dlažeb, stavební chemie a nářadí potřebného k pokládce materiálů. A to jak pro maloobchodní prodej, tak i pro velkoobchody. KERAMIKA SOUKUP je ryze česká společnost, s českým kapitálem.
Publikováno: 26. 11. 2011, Autor: Keramika Soukup (tisková zpráva)
, Profil autora: Redakce