reklama

Trendy v koupelnách udává nosorožec!

Nosorožec je hlavním znakem společnosti KERAMIKA SOUKUP, která expandovala do Prahy a nyní oficiálně představuje svůj nový showroom Praha Stodůlky. Cílem firmy KERAMIKA SOUKUP je poskytovat fullservis v oblasti koupelen, ale i stát se odborníkem na pracovní postupy při realizaci v novém školícím centru Ceresit.

Trendy v koupelnách udává nosorožec!

Obchodní síť KERAMIKA SOUKUP nyní oficiálně představuje zbrusu nový prodejní areál umístěný v Praze 5 - Stodůlkách. Tento počin zapadá do mozaiky obchodních záměrů firmy KERAMIKA SOUKUP. Společnost se tak výrazně přiblížila svému koncovému zákazníkovi. Ve vzorkovně o rozloze 900 m2 je přehledně uspořádán široký sortiment nabízeného zboží. Součástí nového areálu je i hala se skladovací plochou více než 1500 m2, která umožňuje většinu sortimentu expedovat ve velmi krátkých dodacích lhůtách.

Trendy v koupelnách udává nosorožec!
Trendy v koupelnách udává nosorožec!
Trendy v koupelnách udává nosorožec!
Trendy v koupelnách udává nosorožec!

Hlavním záměrem je dát zákazníkovi dostatek času a kvalifikovaných informací pro splnění jeho představ a požadavků. To vše navíc dostává v příjemném a klidném prostředí. Kvalitní zázemí umožňuje nabídnout kompletní servis včetně poradenství a možnosti vytvoření grafických vizualizací prostřednictvím počítačových modelů. Tým, který tyto služby nabízí, tvoří dlouholetí zaměstnanci firmy, čímž je zároveň zajištěna vysoká kvalita služeb. V nové vzorkovně jsou předváděny exkluzivní materiály představující nejnovější designové a architektonické trendy v koupelnách. Předváděné realizace si kladou za cíl uspokojit i ty nejvyšší nároky při tvorbě interiérů i exteriérů náročných spotřebitelů.

Trendy v koupelnách udává nosorožec!
Trendy v koupelnách udává nosorožec!
Trendy v koupelnách udává nosorožec!
Trendy v koupelnách udává nosorožec!

KERAMIKA SOUKUP nechce „jen“ nabízet koupelny, ale chce poskytovat relevantní informace pro pracovní postupy. Zde využila nabídky od společnosti Henkel a společně se značkou Ceresit vytvořila školící centrum. Školicí středisko Ceresit bylo otevřeno s ambicí stát se kompetenčním centrem pro odbornou i laickou veřejnost nejen pro region Prahy a středních Čech. Zákazníci tady získají kompletní informace o produktové nabídce stavební chemie Ceresit, systémových řešeních, nových výrobcích a technologiích. V kompetenčním centru se pořádají semináře, v jejichž teoretické i praktické části mohou účastníci získat znalosti i praktické dovednosti s prací s jednotlivými výrobky Ceresit.

Trendy v koupelnách udává nosorožec!
Trendy v koupelnách udává nosorožec!
Trendy v koupelnách udává nosorožec!
Trendy v koupelnách udává nosorožec!

Úloha koupelen se změnila z místa pouhé očisty do místa, kde člověk nachází odpočinek, relaxaci a komfort. Životnost koupelny můžeme prodloužit použitím kvalitních podkladových materiálů. Ceresit nabízí především systémovost, tedy ucelený program. Na základě dlouholetých zkušeností doporučuje začlenění jednotlivých produktů, které se vhodně doplňují do systémů.

Trendy v koupelnách udává nosorožec!
Trendy v koupelnách udává nosorožec!
Trendy v koupelnách udává nosorožec!
Trendy v koupelnách udává nosorožec!

Důležitá je i snadnost údržby a bezpečnost pohybu. Tomu odpovídá i moderní vybavení koupelen. Koupelnám je čím dál více věnovaná pozornost jak samotných uživatelů, tak zároveň designérů. Trendy v koupelnách se mění. Posledním je minimalismus, dále jpřekvapí originální prvky od renomovaných designerů, například kreativní náměty při ztvárnění dlaždic.

Trendy v koupelnách udává nosorožec!
Trendy v koupelnách udává nosorožec!
Trendy v koupelnách udává nosorožec!
Trendy v koupelnách udává nosorožec!

Společnost KERAMIKA SOUKUP zaujímá v současnosti přední pozici, stala se lídrem trhu svým objemem prodaného zboží v oboru obkladů, dlažeb, stavební chemie a nářadí potřebného k pokládce materiálů. A to jak pro maloobchodní prodej, tak i pro velkoobchody. KERAMIKA SOUKUP je ryze česká společnost, s českým kapitálem.

Publikováno: 26. 11. 2011, Autor: Keramika Soukup (tisková zpráva) , Profil autora: Redakce