reklama

YTONG získal titul programu Superbrands 2017

Stavební systém Ytong získal titul Superbrands pro rok 2017 v kategorii výrobce stavebních materiálů. Pro zákazníky a partnery je tato cena zárukou, že značka Ytong si drží stabilní kvalitu výrobků a služeb.

YTONG získal titul programu Superbrands 2017

Program Superbrands hodnotí kategorie podnikatelských či průmyslových značek. Vznikl ve Velké Británii a nyní působí v 90 zemích pěti kontinentů. Oceňuje úspěchy firem v oblasti brandingu a snaží se upozornit veřejnost na silné značky na našem trhu. Udělení titulu předchází několikakolové výběrové řízení, zástupci značek se sami nemohou do programu nominovat.

YTONG získal titul programu Superbrands 2017
YTONG získal titul programu Superbrands 2017

Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví. Společnost Bisnode, přední světový poskytovatel obchodních informací, na základě obchodních dat a výsledků vytvoří seznam nominovaných kandidátů. Dalším kolem je spotřebitelský průzkum, který na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů. O udílení ceny pak rozhoduje odborná komise Brand Council.

„Rád bych jménem naší společnosti vyjádřil poděkování za projevenou důvěru a to nejen členům odborné komise, ale především našim zákazníkům. Velice si tohoto ocenění vážíme a vnímáme jej jako potvrzení naší dlouhodobé kvality a aktivního přístupu k zákazníkům,“ řekl při této příležitosti marketingový manager společnosti Luděk Suchomel.

Publikováno: 14. 2. 2017, Autor: Xella (tisková zpráva), Profil autora: Redakce